EĞİTİM ANLAYIŞIMIZ
Dr. Suat Günsel Girne Okul Öncesinde verilen eğitim, 21. yüzyılın gerektirdiği tüm becerilere sahip bireyler yetiştirme hedefimiz doğrultusunda yapılandırılmıştır. Okulumuzda öğrencilerin yaratıcılığını geliştiren, sorgulayıcı düşünme yapılarını besleyen, eleştirel bakış açısı kazanmalarını sağlayan bir eğitim yapısı hakimdir. Öğrencilerin öğrenme türlerine (görsel, işitsel ve dokunsal) uygun materyal kullanımı önemsenmekte ve farklılıklara saygı duyulmaktadır. Çağımızın gerekliliği olan yapay zeka kullanımı, üniversitemizin desteğiyle eğitimimizin bir parçası haline gelmiştir. Öğrencilerimizin teknolojiyi eğitim aracı olarak kullanmasına önem verilmektedir.
Dr. Suat Günsel Girne Okul Öncesinde başlatmış olduğumuz çift dilli eğitim uygulamamızla, özel olarak hazırlanan müfredatıyla; öğrencilerimize globalleşen dünyada ve daha geniş toplumlarda bağımsız ve kişisel başarılarını en üst seviyede gerçekleştirmiş bireyler olarak yer bulma imkanı sunuyoruz.
VİZYONUMUZ
Yüksek kaliteli eğitim araçlarını kullanarak öğrencilerin bireysel potansiyelini ortaya çıkarmak ve mümkün olan en yüksek akademik başarı düzeyine ulaşmalarına yardımcı olmak; tam donanımlı, etik değerleri benimsemiş, üretken, girişken, sorunlara çözüm getirebilen, dinamik, öğrenmeyi seven, farklı kültürlere hoşgörülü, analitik becerileri gelişmiş, anadilde ve diğer dillerde kendini en iyi şekilde ifade edebilen, çevreye duyarlı, sosyal farkındalığı yüksek, yaşam boyu öğrenen bireylerin yetiştirilmesi.
MİSYONUMUZ
- Atatürk ilke ve inkılaplarını benimsemiş
- Kültüre, sanata, doğaya ve çevresine duyarlı
- Birey haklarının bilincinde olan
- Bilgi kaynaklarına ulaşabilen ve bilgiyi nasıl kullanacağını bilen
- Kendine güvenen
- Sorumluluk sahibi
- Evrensel değerlere sahip
- Bilimsel düşünceyi ön planda tutan
- En gelişmiş öğretim yöntemleriyle birleştirilmiş
- Bilgi teknolojilerini en iyi şekilde kullanabilen
- Liderlik özelliği gelişmiş
- İngilizceyi en üst düzeyde kullanan
- Ülke geleceğine olumlu katkılarda bulunacak bireyler yetiştirmektedir.